Missie & Visie

Missie

Onze missie bij de Beroepsvereniging voor Hypnotiseurs en Hypnotherapeuten is het bevorderen van de hoogste normen in de praktijk van hypnose, met als doel het welzijn van individuen te verbeteren. We streven ernaar om een professionele en ondersteunende gemeenschap te bieden voor onze leden, waarin ze kunnen gedijen door middel van voortdurende educatie, ethische richtlijnen en peer-to-peer samenwerking. Onze missie omvat ook het informeren van het publiek over de voordelen en toepassingen van hypnotherapie, en het stimuleren van een open dialoog met andere gezondheidszorgprofessionals. Door het faciliteren van netwerkmogelijkheden, het verstrekken van educatieve middelen en het ondersteunen van onderzoek, streven we ernaar de erkenning en acceptatie van hypnose als een waardevolle therapeutische modaliteit te vergroten.

Visie

Onze visie bij de Beroepsvereniging voor Hypnotiseurs en Hypnotherapeuten is gebaseerd op het streven naar excellente zorg en professionaliteit binnen het vakgebied van hypnose. Wij geloven in het potentieel van hypnose als een effectieve en ethische therapeutische tool, en streven ernaar het begrip en de acceptatie ervan te vergroten. Onze visie omvat het creëren van een gemeenschap van hooggekwalificeerde professionals die zich inzetten voor voortdurende educatie, ethische praktijk en het bevorderen van de positieve impact van hypnotherapie op het welzijn van individuen. We streven ernaar om hypnose te positioneren als een gerespecteerde en geïntegreerde vorm van therapie, waarbij we samenwerken met andere gezondheidsprofessionals om de best mogelijke zorg te bieden aan degenen die het nodig hebben.